January 02, 2013

Org pompuan.


Mulai dgn 
Assalamualaikum.

Ya Allah, minggu ini sebenarnya banyak betul dugaan.
Malu tak perlu dicerita.
Muka tebal macam kena seret. 
Airmata banjir takboleh ditahan.
Pucuk pangkal hati. Kena belajar kuat.

Hidup aku dari kecil mmg bukan senang ;
dan tak boleh aku ckp hidup aku susah.
Sebab ada org lain lagi susah. Aku kira ini suma dugaan.
Kena terima dan belajar selesaikan.

Siapa ckp org pompuan kena jd lemah sbb kita ada suami. NEGATIF!
Positifnya ; kita boleh selesaikan sebab fikiran kita sentiasa memikirkn utk org lain.
Aku buang malu dan segan. Aku mengadu nasib pd yg esa.
Allah faham. Itu ayat aku letak dalam kepala supaya lidah aku tk berhenti sebut nama-NYA.
Lelaki suka letakkn stress pd bahu org pompuan. Jgn takut. Kuatkan diri. 
Sakit mmg sakit. Hati, kepala, bahu, badan. Jgn lari. 
Org pompuan tk kecut. Kita ada maruah.

Ingat sygku. 

No comments: