December 06, 2012

Weekend yang mengerikan.

Semua orang suka hari minggu. Tapi aku rasa lain plak bila tiba weekend.
Okay, aku mgaku inilah kelemahan aku. 
Majlis perkahwinan. Bukan tak suka, tapi aku agak lemas dgn situation yang meng-crowd-ed kan. 
Weird right? That's true. Boleh buat aku sakit perut. *Bhaha (Gelak sendiri).

Aku jenis tak peramah. Tak pandai nak cari kawan dan bila jumpa kawan yang dah lama tak jumpa,..tak 
tahu topik apa nak dimulakan. Sedih sangat. Bukan tak berkeyakinan.
Cuma aku tak suka org tanya tentang diri aku. Yes, my life is perfect but not too special to share with others. 

Lagi satu, dress code. I'm fashionable. and I love dressing. Cuma dressnya aku suka - code nye tidak.
I hate protocol mode.  It's can make me feel like to throwww out. Something like bweeek! So stressful. pergi wedding, and I need to find some to wear. Of course bila dah pakai baju kena cantik dan mesti pastikan ianya tidak memalukan. 

Oh my! *shh

I hope just eat and blah. Tapi mmg tak boleh. Sbb kena duduk, berbual and berlaga pipi dulu before dapat greenlight utk balik uma. So, how your weekend, friends?

No comments: