June 08, 2012

Ulang Tahun Kami Bertiga.

Yehuu. Mood aku hari neh happy.
Duit insurans dah dapat. Chequenya pun dh dibank pagi td. (cepatkan? kan?)

Even tadalah beriban sgt, but still happy dapat. Akhirnya apa yg aku fight kan dah dapat gnjaran.
Sesukati buat aku, padan muke.  Terima padahnya.  Bolehlah buat belanja untuk beli baju raya dan toys utk si comel tu.  Asyik menjerit jep bila lalu kedai toys. (sgt cute).

Act mmg dah byk giler toys dia kt rumah.  Belum lg dgn book dia. Adooiyai.. Si besar dah membebel (mengantikan aku) asyik toys and book dia jep byk.  Memglah gitu gayanya bila tension aku lebihkan si comel. 

koleksi yg baru sedikit, belum keluarkan yg lain. 
Inilah dia kek yang tantek utk si tantek.



Tak lama lg dia getting turn to 1st year. Tak sabarlah (mummy dia plak yg lebih). Semestinyalah aku excited sbb pd aku, aku ptt raikan one year dia sekaligus tanda kemenangan aku membesarkn dia selama setahun.  Kerana pd setiap ibu, tahun yg pertamalah yg plg penuh dengan cbran dan dugaan.  Titik pertama kejayaan aku as her mum membesarkn dia.

Next week is our annys. Tak sbr gak tp tgh tggu jugak apa suprise dan present yg should I give to si besar this year ye.  Dah 2 tahun rupanya kami, unbelieved.  Why? 2 years bkn sekejap pada aku. 24 bulan yg kmi share bersama byk suka & dukanya. 

See us as a parent okay! Heyaa.

Selamat Ulang Tahun yang Pertama sayang Mummy. 
Sofia Masturina
&
Selamat Ulang Tahun yang Kedua sayang Mummy. 
Si Besar.

No comments: