October 10, 2011

Senyap & airmata

Menjerit dalam hati. ...... . Menjerit sekuat hati. ArgggHHHHHH! Dunia kejam, manusia kejam. Hati aku tak tenteram. Kenapa? Ya Allah, aku dah cuba nak lari dah cuba nak sembunyi tapi tak tahu nak lari mana, nak sembunyi kat mana. Hati macam kena robek². 

Sebenarnya aku dalam emosi yang tak keruan, yang masih samar². Sebabnya aku sendiri tak tahu kenapa dgn aku.  Memang aku ada masalah, masalah yang sukar untuk aku atasi. Aku stress! Ye aku dalam emosi tak stabil. Gila? Lantaklah orang nk fikir aku apa. Gila ke, tak siuman ke lantak koranglah. Ini diri aku, itu yang aku luahkan sekrg neh. 

Aku ingat aku mampu atasinya seorang.  Aku tak perlukan bantuan, aku tak perlukan simpati, aku tak perlu sesi luahan perasaan.  Tapi bila dipendam, hati aku makin sakit. Bila didiamkan, makin menjadi. Bila menangis sorang² terasa macam sebak dan tk boleh nk berhenti. Kenapa ye? Teramat sakit ke tu?

4 comments:

double'S said...

klu perlu, xsalah utk kita share..

I'm small mummy :) said...

yupppsie. that's true. But sometimes ppl can't understand.

dh0bitSyahdu said...

sygg..u need therapy session..means cam sh0ppingtherapy ke..h0rnymo0n therapy ke..0r myb k0 patut kuar chill ngn kengkawan yg lme xjumpe..sk0olmate lame kl0 jumpe p0n sgt bez..*pkre yg sllu aku wat kl0 stres giler..n its w0rk..kcuali h0rnymo0n tu la..c0z aku xkawen agi..hik3**btw..t8cre n chill 0k..luv u sagat3

I'm small mummy :) said...

Dhobit :

Betul ckp ko. Aku prlukan therapy cuma msa mghalang segalanya la babe. It's getting worse actually. But I need to be strong. Aku bknnya lemah dgn dugaan tp kdgkala as a human aku lemah.