May 15, 2011

3rd Trimester

Wowww!
Yes, I'm screaming, happy and more excited. Plus and plus.
Now I pregnant for 34 weeks and more 2 weeks to become 36 weeks. 
Can't imagine that we become new parent for our baby. 
Yes, Our baby, my baby and his's baby.

34 weeks and  you know I can't wait anymore.

Kami tak rasa scan every month boleh senangkan hati, sebab encik besar tak suka.
Bukan tak suka tengok baby, tapi tak sanggup tengok aku asyik menitis airmata kalau kami scanning nanti.
Wey, mestilah sedih tengok dia dalam perut kita. Perasaan tengok dia moving, give some feedback and oneday, came out to see the world and that day you can 't believe our baby in your arm. 

Kalau nak tanya adakah aku bersedia? I'm not sure. I'm ready to having the baby, but I'm not sure about how go through  my normal life with new love, baby. 

Boleh ke aku jadi seorang ibu yang terbaik untuk dia?Boleh ke aku jadi seorang isteri dan ibu dalam satu masa?Mampu ke aku bahagia mereka, dua insan paling penting dalam hidup?Cukup kuat ke aku hadapi dugaan yang aku sendiri tidak tahu bila dan apa?
Aku tahu, ibu yang mengandung ada guardian untuk mereka, MALAIKAT. 
Aku tahu, ibu yang mengandung setiap sakit yang mereka tanggung dosa mereka di DELETE dan pahala di INSERT.
Aku tahu, ibu yang mengandung setiap langkah dia membawa rahmat dan dimurahkan rezeki.
Aku tahu, ibu yang mengandung setiap hajat mereka adalah satu perkara yang penting untuk ditunaikan.
Aku tahu, DIA tahu, mereka tahu dan semua tahu.

No comments: